کفش ونس کلاسیک مخملی طوسی Vans Authentic grey

1,173,000 تومان

  • جنس پارچه تر کیب کتان و اشبالت
  • قابل شستشو
  • دارای کفی طبی
  • با استحکام بالا
  • قابل شستشو
راهنمای سایزبندی
موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات
شناسه محصول: 500540 دسته: , برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 500540 دسته: , برند:

کفش ونس (Vans) یک کمپانی آمریکایی هست که در ایالات کالیفرنیا واقع است. برند ونس علاوه بر کفش ورزشی، تی شرت، هودی، جوراب و کلاه و … نیز تولید می‌کند. برند ونس در آگوست ۲۰۱۳ به عنوان اسپانسر مسابقات اسکیت بورد و چند مسابقه زمستانی دیگر شد. همچنین برند ونس از سال ۱۹۹۶ تاکنون به عنوان اسپانسر فستیوال موسیقی (Warped Tour) حضور دارد. کفش ونس یکی از کفش هایی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مزیت رویه کفش ونس کلاسیک به این صورت است که وجود پارچه ی کتان و اشبالت در کفش باعث می شود تبادل هوا در کفش و فضای بیرون ایجاد شود و از بو گرفتن پا در کفش، تعرق پا و ایجاد قارچ در پا و کفش جلوگیری کند. همچنین وجود چرم در سمت هایی از رویه ی این کفش علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر به دلیل استفاده از چرم طبیعی سبب می شود حساسیت ها و بیماری های پا و اسیب های وارده به پا در گذر زمان تا حدود زیادی کاهش یابد و از خسته شدن پا در کفش تا حد زیادی بکاهد. دارای کفی طبی می باشد. با استحکام بالا همراه با دور دوزی کامل لژ می باشد. همچنین کفش ونس به دلیل ساخته شدن با قسمت هایی از چرم دارای استحکام و مقاومت بالا در عین راحتی می باشد و عمر بالایی دارد. برای حفاظت از ظاهر فیت، پیشنهاد می کنیم هر لکی در رویه با پارچه نرم یا اسفنج مرطوب پاک شود. البته به راحتی قابل شستشو می باشد، برای شستشو محصول بهتر است از شامپو و اَبر استفاده شود. هنگام استفاده از ماشین لباسشویی از پودر آنزیم دار استفاده نشود

فروشگاه اینترنتی هودکو دارای انواع برندهای کفش از جمله برند نایک، آدیداس، الکساندر، ونس..  می باشد. که از برند ونس انواع مدل های: ونس ساقدار، ونس اولدسکول، ونس کالج و ونس کلاسیک موجود باشد.

وجه تمایز فروشگاه هودکو این است که تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، به علت عدم هزینه گمرکی می باشد. همچنین هزینه ارسال به سراسر کشور هنگام خرید قابل محاسبه می باشد. بنابراین باتوجه به این ویژگی منطقه آزاد قشم پیشنهاد هودکو این است که چندین طرح و مدل از این کفش را برای ست کردن با استایل تان در مکان های مختلف انتخاب و سفارش دهید. قیمت کفش ونس کلاسیک ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید کتانی ونس کلاسیک در فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

در مورد این محصول سوالی دارید؟ با پشتیبانی فروشگاه هودکو تماس بگیرید، در خدمت شما هستیم

پشتیبانی از طریق واتساپ 09178830512 پاسخگوی سوالات شماست.

همچنین می توانید جهت مشاهده جدیدترین مدل کفش های فروشگاه، با کلیک روی همین لینک پیج اینستاگرام، ما را دنبال کنید: Katooni_khalijefars

 

برند

Vans

مناسب برای

مردانه

سایز

37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفش ونس کلاسیک مخملی طوسی Vans Authentic grey”

پانزده − 1 =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما

تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.