نایک ایر جردن ۱ بدون ساق تراویس اسکات قرمز Nike air jordan 1 low white and red

1,587,000 تومان

  • قیمت مناسب
  • کفی بادوام از جنس پلی اورتان
  • کیفیت ساخت بالا
  • سبک وزن
راهنمای سایزبندی
موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات
شناسه محصول: 3098 دسته: , , , برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 3098 دسته: , , , برند:

مایکل نایک جردن برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ وارد حرفه این فقط یک شروع حرفه بی نظیر نبود بلکه آغازی برای سری معروف air jordan بود. سری کفش های ایر جردن در اول فقط برای بازیکنان بسکتبال تولید شده بود ولی امروزه کفشی همه گیر شده و توسط عامه مردم هم استفاده میشود و سبک خودش را دارد. این کتونی مردانه مناسب برای تیپ های امروزی و فصل زمستان میباشد و با رنگ و ظاهر زیبای خود نظر همه را به خود جلب میکند. کتانی نایک ایرجردن ۱ تراویس اسکات قرمز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. جنس رویه آن از چرم و چرم جیر می باشد. جنس کفی آن از پلی اورتان مخصوص تهیه شده است. نوع باز و بسته شدن این کفش بصورت بندی می باشد.

هدف نایک جردن  از تعبیه Nike Air کاهش فشار ضربات وارده ناشی از راه رفتن، دویدن و یا پرش بر روی سطح زمین می باشد. بعد از جذب ضربه این کیسه سریعا شکل و حجم قبلی خود را بدست آورده و برای ضربات بعدی آماده می شود. همچنین این کفش سبک وزن می باشد. و دوام بسیار بالای دارد.

وجه تمایز فروشگاه هودکو این است که تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، به علت عدم هزینه گمرکی می باشد. همچنین هزینه ارسال به سراسر کشور هنگام خرید قابل محاسبه می باشد. بنابراین باتوجه به این ویژگی منطقه آزاد قشم پیشنهاد هودکو این است که چندین طرح و مدل از این کفش را برای ست کردن با استایل تان در مکان های مختلف انتخاب و سفارش دهید. قیمت کتونی نایک جردن 1 ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید کتونی نایک جردن 1 از فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

در مورد این محصول سوالی دارید؟ با پشتیبانی فروشگاه هودکو تماس بگیرید، در خدمت شما هستیم

پشتیبانی از طریق واتساپ 09178830512 پاسخگوی سوالات شماست.

برند

NIKE

مناسب برای

مردانه

سایز

37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نایک ایر جردن ۱ بدون ساق تراویس اسکات قرمز Nike air jordan 1 low white and red”

20 − چهارده =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما

تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.