کانورس آل استار ۱۹۷۰ بدون ساق مشکی Converse all star 1970 low black

1,656,000 تومان

  • زیره کلاسیک و سبک
  • مقاوم در برابر سایش
  • قابلیت گردش هوا
  • با استحکام بالا
  • پد محافظت از پا
راهنمای سایزبندی موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات

شناسه محصول: 1512 دسته: , , , برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 1512 دسته: , , , برند:

کفش کانورس آل استار توسط شرکت قدیمی و نامدار در آمریکا تاسیس شد. تاریخ ایجاد این شرکت به اوایل قرن بیستم و سال ۱۹۰۸ برمی‌گردد و اکنون نیز از زیرمجموعه‌های شرکت نایکی است. شهرت واقعی کفش کانورس آل‌استار زمانی آغاز شد که به کفش رسمی تیم ملی بسکتبال آمریکا تبدیل شد. بسکتبال برای نخستین بار در سال ۱۹۳۶ به المپیک راه یافت و تیم ملی آمریکا در فینال این رقابت‌ها در برلین در مقابل کانادا به پیروزی رسید و مدال طلا را تصاحب کرد. کفش‌های کانورس، به‌دلیل دوام بالای کفش، طرح‌های متنوع و طراحی اسپرت، طرفداران زیادی در تمامی سنین و با جنسیت‌های مختلف دارد.

کفش کانورس آل استار بسیار مناسب برای استایل روزانه و ست کردن با استایل نیمه رسمی می باشد. کفش کانورس آل استار در فروشگاه اینترنتی هودکو دارای انواع سایز و رنگ بندی از جمله : کفش کانورس آل استار مشکی قلبی، کانورس آل استار زرد، کفش کانورس آل استار مشکی قلبی، کانورس آل استار ساق دار آف وایت و… می باشد.

مهمترین ویژگی کانورس آل استار ۱۹۷۰ بدون ساق مشکی  این است که رویه‌ی این کفش از پارچه است و دوام بالایی دارد و به زیبایی کفش می‌افزاید. لایه‌ی داخلی کفش پارچه‌ای است و قابلیت گردش هوا دارد. این کفش از نوع ساق کوتاه است و با بند بسته می‌شود. زیره‌ی این محصول از لاستیک باکیفیت و مقاوم در برابر فرسایش تولید شده است. همچنین روی قسمت پشتی کفش لوگوی برند کانورس دیده می‌شود.

انتخاب کفش مناسب، ساده و راحت از مهمترین عوامل برای استفاده‌ی روزمره محسوب می‌شود. پس در هنگام خرید کفش باید دقت کافی داشته باشید. اگر به‌دنبال کفشی پارچه‌ای و ساده، در عین حال مقاوم برای استفاده‌ی روزمره خود هستید، این مدل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

فروشگاه اینترنتی هودکو دارای انواع برندهای کفش از جمله برند نایک، آدیداس، الکساندر، ونس… می باشد. مهمترین هدف فروشگاه اینترنتی هودکو ارائه کفش های با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد. تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و بسیار ارزان تر می باشد. . لیست قیمت کفش های کانورس آل استار ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید کفش کانورس آل استار در فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

در مورد این محصول سوالی دارید؟ با پشتیبانی فروشگاه هودکو تماس بگیرید، در خدمت شما هستیم

پشتیبانی از طریق واتساپ 09178830512 پاسخگوی سوالات شماست.

همچنین می توانید جهت مشاهده جدیدترین مدل کفش های فروشگاه، با کلیک روی همین لینک پیج اینستاگرام، ما را دنبال کنید: Katooni_khalijefars

برند

Converse

مناسب برای

زنانه, مردانه

سایز

36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانورس آل استار ۱۹۷۰ بدون ساق مشکی Converse all star 1970 low black”

13 − یک =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما
تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.