نیوبالانس ۵۳۰ سفید نقره ای New balance 530 white and silver

1,518,000 تومان

  • زیره کلاسیک و سبک
  • مقاوم در برابر سایش
  • قابلیت گردش هوا
  • با استحکام بالا
  • پد محافظت از پا
راهنمای سایزبندی
موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات
شناسه محصول: 1301 دسته: برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 1301 دسته: برند:

کفش نیوبالانس ۵۳۰ سفید نقره ای

«نیو بالانس» (New Balance) یک کمپانی بزرگ آمریکایی است که از سال 1906 توسط یک مهاجر انگلیسی به نام ویلیام جی رایلی، در شهر بوستون و در ایالت ماساچوست آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است. «نیو بالانس» (New Balance) به صورت تخصصی در طراحی و تولید کفش‌های ورزشی تمرکز دارد و در این زمینه هم موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و توانسته خود را به یک برند معتبر در سطح جهانی تبدیل سازد. این شرکت محصولات خود را به صورت عمده و در ایالات متحده و انگلیس تولید می‌کند که یکی از دلایل اصلی قیمت‌ بالای محصولات این برند، همین مورد است.

کتونی نیوبالانس ۵۳۰ سفید نقره ای، کتونی با هارمونی رنگ مناسب و استایلی زیبا است. این کفش ضمن داشتن طراحی ساده بسیار زیبا بوده و در عین حال از فناوری‌های جدید نیز بهره می‌برد. کفش نیوبالانس ۵۳۰ سفید نقره ای از ترکیب الیاف مصنوعی، جیر و مش ساخته شده است. استفاده از الیاف مصنوعی در رویه کتونی انعطاف‌پذیری بالایی را به کفش داده‌ است که موجب کاهش فشار‌های وارده به پا می‌شود. این مواد از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و بر مقاومت کتانی می‌افزایند. از طرفی الیاف مصنوعی سبب آزادی عمل بیشتر پا در هنگام پیاده‌روی و دویدن در مسافت‌های طولانی شده و مانع از خستگی می‌شود. این کتونی اسپرت به خوبی با پای شما منطبق شده و شما را در انجام فعالیت‌های روزمره و انواع ورزش‌ها همراهی کرده و بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان می‌آورد.

وجه تمایز فروشگاه ما این است که تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، به علت عدم هزینه گمرکی می باشد. همچنین هزینه ارسال به سراسر کشور هنگام خرید قابل محاسبه می باشد. بنابراین باتوجه به این ویژگی منطقه آزاد قشم پیشنهاد هودکو این است که چندین طرح و مدل از این کفش را برای ست کردن با استایل تان در مکان های مختلف انتخاب و سفارش دهید. لیست قیمتهای ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید کفش از فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

در مورد این محصول سوالی دارید؟ با پشتیبانی فروشگاه ما تماس بگیرید ، در خدمتتان هستیم

جهت ارتباط با ما میتوانید از طریق تلگرام یا واتس آپ با ما در تماس باشید : 09178830512

برند

New Balance

مناسب برای

زنانه, مردانه

سایز

37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نیوبالانس ۵۳۰ سفید نقره ای New balance 530 white and silver”

2 × 5 =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما

تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.