کفش گوچی زنبوری سفید Gucci bee white

1,058,000 تومان

  • کف ژله ای
  • جنس رویه چرم و الیاف
  • قابلیت گردش هوا
  • با استحکام بالا
  • پد محافظت از پا
راهنمای سایزبندی
موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات
شناسه محصول: 105442 دسته: برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 105442 دسته: برند:

گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. گوچی در زمینه تولید کفش، پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی فعالیت می‌کند.

کفش گوچی زنبوری سفید اسپرت و خاص برای مجالس می باشد که دارای کف ژله ای است و با وزن مناسبی که دارد امکان جنب و جوش زیادی به شما میدهد و طرفداران تیپ مشکی را کاملا به خود جلب میکند. جنس رویه کفش گوچی از چرم صنعتی و الیاف است که امکان گردش هوا را میدهد ، جنس زیره از پی یو و رویه ژله ای است که ترکیب سبک و مقاومی میدهد.

در فروشگاه ما علاوه بر کفش گوچی زنبوری سفید،  کفش گوچی گلدار سفید، کفش گوچی ستاره ای سفید،  گوچی ماری مشکی، کفش گوچی ماری سفید و گوچی مشکی موجود می باشد.

وجه تمایز فروشگاه ما این است که تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، به علت عدم هزینه گمرکی می باشد. همچنین هزینه ارسال به سراسر کشور هنگام خرید قابل محاسبه می باشد. بنابراین باتوجه به این ویژگی منطقه آزاد قشم پیشنهاد هودکو این است که چندین طرح و مدل از این کفش را برای ست کردن با استایل تان در مکان های مختلف انتخاب و سفارش دهید. لیست قیمت کفش گوچی ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید کفش گوچی، از فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی از طریق واتساپ 09178830512 پاسخگوی سوالات شماست.

همچنین می توانید جهت مشاهده جدیدترین مدل کفش های فروشگاه، با کلیک روی همین لینک پیج اینستاگرام، ما را دنبال کنید: Katooni_khalijefars

برند

Gucci

مناسب برای

زنانه, مردانه

سایز

37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفش گوچی زنبوری سفید Gucci bee white”

4 × یک =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما

تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.