آدیداس پور بوست المنت مشکی Adidas pure boost element black

920,000 تومان1,150,000 تومان

  • زیره کلاسیک و سبک
  • مقاوم در برابر سایش
  • قابلیت گردش هوا
  • با استحکام بالا
  • پد محافظت از پا
راهنمای سایزبندی
موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات
شناسه محصول: 2350 دسته: , , برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 2350 دسته: , , برند:

آدیداس پور بوست المنت مشکی

برند آدیداس Adidas برندی مشهور و آشنا در زمینه تجهیزات ورزشی می باشد که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می رسد. کفش، پوشاک و کوله پشتی بخش کوچکی از دنیای گسترده ی محصولات آدیداس است که از طراحی خاصی برخوردار هستند. تنوع محصولات و کیفیت ساخت شرکت آدیداس سبب تمایز خاص و ویژه ی محصولات این شرکت در میان سایر مارک ها است.

کفش های آدیداس از قابلیت گردش هوا برخوردار هستند و هنگام ورزش از هرگونه آسیب پای ورزشکار جلوگیری می کنند. احساس راحتی به هنگام ورزش از دغدغه های اصلی طراحان کفش های این مارک است و به راحتی با استفاده از کتونی های آدیداس می توانید انعطاف و خوش دوخت بودن محصولات را حس کنید. بیشتر کفش های ورزشی آدیداس بصورت بندی هستند و پا را هنگام حرکت و ورزش حمایت می کنند و از جنس های مختلف از جمله پارچه و چرم ساخته شده اند. کفش های برند آدیداس متنوع هستند و برای دویدن، طبیعت گردی، پیاده روی و استفاده ی روزانه بسیار مناسب هستند.

از برند کفش آدیداس پور بوست 2 رنگ آدیداس پور بوست المنت مشکی و آدیداس پور بوست المنت سورمه ای در فروشگاه ما موجود می باشد. میتوانید در همین پارگراف و با کلیک بر روی نام کفش مستقیم وارد صفحه محصول مورد نظر شوید و هر کدام از کفش ها را بررسی نمایید.

وجه تمایز فروشگاه هودکو این است که تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، به علت عدم هزینه گمرکی می باشد. همچنین ارسال بصورت سریع می باشد. بنابراین باتوجه به این ویژگی منطقه آزاد قشم پیشنهاد هودکو این است که چندین طرح و مدل از این کفش را برای ست کردن با استایل تان در مکان های مختلف انتخاب و سفارش دهید. لیست قیمت کفش آدیداس ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید انواع برندهای کفش در فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

در مورد این محصول سوالی دارید؟ با پشتیبانی فروشگاه ما تماس بگیرید ، در خدمتتان هستیم

جهت ارتباط با ما میتوانید از طریق تلگرام یا واتس آپ با ما در تماس باشید : 09178830512

برند

ADIDAS

مناسب برای

زنانه, مردانه

سایز

37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آدیداس پور بوست المنت مشکی Adidas pure boost element black”

13 + 20 =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما

تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.