نایک ایر مکس 270 مشکی نارنجی Nike air max 270 black orange

1,012,000 تومان

  • زیره کلاسیک و سبک
  • مقاوم در برابر سایش
  • قابلیت گردش هوا
  • با استحکام بالا
  • پد محافظت از پا
راهنمای سایزبندی
موجود شد، به من اطلاع بده

  • به قیمت منطقه آزاد قشم
  • بهترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات
شناسه محصول: 3345 دسته: , , برند:

به اشتراک بگذارید

شناسه محصول: 3345 دسته: , , برند:

نایک ایر مکس 270 مشکی نارنجی

نایک ایرمکس 270 مشکی نارنجی ساخت کشور ویتنام می باشد. برند نایک ایرمکس 270 بر خلاف بیشتر مدل ها، یک کفش ورزشی تمام عیار نیست. ولی به عنوان کفش راحتی محسوب شده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. به علت دارا بودن بالشتک راحتی در زیر کفش، می توان از آن برای بازی و تفریحات بیرون نیز استفاده کرد. کفش نایک ایرمکس 270 دارای بیشترین حجم هوای محبوس (در زیر کفش) در تاریخ کفش های اسپرت است. ساختار کششی نئوپرن، امکان چسبندگی مناسب را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که قسمت بالایی آن 3 تکه بوده و بافتی شبکه ای و تنیده را داراست. ایرمکس 270 کفش اسپرت زیبا و راحتی است که با تنوع رنگ در مدل های مردانه و زنانه توسط فروشگاه ما ارائه می شود. قیمت کفش نایک ایر مکس 270  با رنگ بندی، ظاهر و سایز های مختلف در یک قیمت ثابت و ارزان در فروشگاه ما موجود می باشد. و در نهایت دقت داشته باشید با توجه به عرض کفش در صورتی که پاهای خیلی پهنی دارید، ممکن است این مدل بهترین گزینه برای شما نباشد.

کفی کفش نایک ایرمکس 270 دارای یک لاستیک محکم در قسمت جلویی و یک لاستیک تقویت شده در قسمت پاشنه، هوا را محبوس نگه داشته است. از آنجا که مدل ایرمکس دارای بزرگترین فضای محبوس در تاریخ کفش اسپرت است، شرکت نایک در ساخت آن از فناوری پیشرفته ای استفاده کرده، یعنی انتخاب جنس لاستیک این بخش با دقت انجام شده است. با نگاه انداختن به کف کفش، می توانید ببینید که در آن از دو ماده مختلف استفاده شده است که از جنس لاستیک مات و براق است. درست در اطراف آن، لاستیک تقویت شده روی پاشنه است و کشش و پایداری مطلوبی را فراهم می آورد.

قسمت بالای ایرمکس 270، از بافت شبکه ای کش دار تشکیل شده و به صورت گسترده کفش را پوشانده است. زیر این بافت، ماده ی نئوپرنی است که باعث محکم تر شدن اتصال رویه به وسط کفش می شود. زبانه کفش، جزو همان بخش بالایی است که به صورت یک تکه طراحی شده، این یعنی دیگر نیازی نیست زمان پوشیدن کفش نگران لغزش و پایین رفتن آن باشید. بندهای کفش در یک الگویی نامتقارن از طریق نوارهای نایلونی به بافت متصل هستند تا ایمنی کفش بیشتر شود. حلقه کوچک پشت کفش هم برای راحتر پوشیدن و درآوردن کفش تعبیه شده است. در اطراف نوک انگشتان پا و در قوس کف پا، یک روکش انعطاف پذیر با یک لاستیک براق صاف و یکنواخت قالب ریزی شده است.

وجه تمایز فروشگاه هودکو این است که تمامی قیمت ها متناسب با قیمت خرید منطقه آزاد قشم و ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه ها ، به علت عدم هزینه گمرکی می باشد. همچنین ارسال بصورت سریع می باشد. بنابراین باتوجه به این ویژگی منطقه آزاد قشم پیشنهاد هودکو این است که چندین طرح و مدل از این کفش را برای ست کردن با استایل تان در مکان های مختلف انتخاب و سفارش دهید. لیست قیمت کفش های ما را مقایسه کنید تا از قیمت مناسب و کیفیت مناسب هودکو مطمئن شوید.

خوشحال خواهیم شد که تجربه، نقد و بررسی خود را از خرید انواع برندهای کفش در فروشگاه هودکو با ما و سایر مشتریان عزیز به اشتراک بگذارید.

در مورد این محصول سوالی دارید؟ با پشتیبانی فروشگاه ما تماس بگیرید ، در خدمتتان هستیم

جهت ارتباط با ما میتوانید از طریق تلگرام یا واتس آپ با ما در تماس باشید : 09178830512

برند

NIKE

مناسب برای

زنانه, مردانه

سایز

37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نایک ایر مکس 270 مشکی نارنجی Nike air max 270 black orange”

18 − 4 =

چرا به هودکو اعتماد کنیم؟

نظرات برخی از مشتریان ما

تا اطلاع ثانوی جهت ثبت سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09396960536 اقدام نمایید.